باران عزیزیباران عزیزی، تا این لحظه: 6 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
مامان فاطمهمامان فاطمه، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
باباحامدباباحامد، تا این لحظه: 29 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

باران عزیزی

😘😘😘😘😘

1398/2/9 13:54
نویسنده : Maman fatemeh
194 بازدید
اشتراک گذاری


آرزو کردم خدا را گوهری

سالم و زیبا نگارین اختری
بر سرم او ریخت یک دنیا گهر

داد ما را او زرحمت دختری
دختری مانند گل زیبا و پاک

از همه ناراستی‌ها او بری
او گل کاشانه ما می‌شود

می‌کند بر ماهتاب او سروری
لطف حق شامل شده بر حال ما

می‌گشاید یک به یک بر ما دری

خنده بر لب دارد و نوری به چشم

با نگاهش می‌کند افسونگری
من چه خوشبختم که دارم دختری

دختری زیبا رخی تاج سری

او شده نور دو چشمان پدرمیفروشم فخر بر انس و پری

بارالهی لطفت از حد شد فزون بازهم کردی تو بنده پروری دوست دارم تا بگویم بشنودحرف دل با شعر زیبای دری
دخترم زیبا گلم ای عشق من در نگاهم از همه عالم سری
کاش می‌شد تا ببینی در دلم کز همه خوبان عالم برتری
من برایت آرزو دارم همه خوبی و پاکی و نیکو اختری

پسندها (2)

نظرات (0)